H&M SHOPPING

Dessa fina tröjor fick jag tag i på H&M igår. Kom en H&M katalog förra veckan tror jag det var och då fanns denna med och då skulle jag betälla den men den tog slut direkt. Men igår när jag kom in på H&M så hängde den ljusa framme på en stor ställning den svarta fanns inte (slute eller inte) Men ville ha den svarta men när jag då såg att den ljusa bara fanns så tyckte jag att den också var väldigt snygg. Så jag tog tröjan direkt i min storlek och sen gick runt och kolla på en massa annat. Sen när jag gick förbi ställningen där de hängde var de helt slut sen fyllde på den igen. Sen när jag då gick runt där och gick förbi avdelningen med big kläder. Så såg jag något som glimma längst bak bland stora kläder. Där hängde den i svart i min storlek. Vart så himla glad. Men då började jag då tänk om jag skulle hänga till backa den ljusa eller ta båda. Kunde inte bestämma mig så det vart båda. Men de var ju så billiga och dom kommer användas båda två.
149 kr st
2-pack bas linnen från H&M 99 kr
Sen vart det även ett armband från H&M mycket glim alltså
80 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback