julhandling

Hejsan hoppsan på er alla! Igår hade jag mycket att syssla med. Baka tårta till Jesper och sen åkte hem till han och fira lite smått honom eftersom han fyllt år. Sen idag så följde jag med Jesper upp till Kungens Kurva. Han skulle jobba så jag passa på och åkte dit och och julshoppa lite. Så var på Ikea, Chilli, Rusta, och sen gick över till Skärholmen och kollade där. Hittade 3 julklappar till syrran och 1 till brorsan sen vart den julklappar till mig själv haha. :) Har några julklappar kvar. värsta är ju till Jesper vet inte alls va de ska vara. Sen har jag då mamma och pappa kvar. Till pappa tror jag att jag har kommit på vad jag ska ge. Men blir att leta på nätet och sen får se om jag gör någon resa sen i veckan när jag är ledig. Jobbar - mån, tis, ons sen ledig tors fre och sen jobba lör och sön. Men nu ska jag ta en massa bilder och ladda in. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback