17 Januari

Oj oj oj va dålig jag är på att blogg nu.. Sitter inte vid datan så mycke eftersom jag har min iphone nu. Är mycke smidigare och man kan sitta var man vill.. De dåliga är väl att jag inte kunnat skaffa ett app konto eftersom de är strul med min bank. Men imorgon ska jag till banken och fixa de för hoppningsvis.. MEN DE SÄMSTA det är ju att BLOGG.SE inte har en app så man kan inte blogga från iphone riktigt jävla dåligt. Riktigt efter är dom ju.. och undra hur lång tid de tar innan dom har.. Tror att de kommer komma men de kanske dröjer. Tror att man inte kan driva en sida utan qatt skaffa app för snart använder alla mobil märken nog de..

Men men,,
Idag var de då skola pch jag hade träning först och sen hade jag samtal med typ en lärare typ en stöd person som nu jobbar med ett eu projekt och har samtal med alla elever under 22 på skolan.. Så där satt jag i 1 timme och 50 min och pratade och svarade på en massa frågor om idrott och skolan. Sen efter de långa samtalet så hade jag engelska och sen slutade 4. Då åkte jag hem käka snabbt och sen efter 30 min så var jag ombytt och klar för att åka på träning..

Träningen gick supeeeeeeeer braaaaa Riktigt bra så de var så himla härligt. Äntligen konner jag sån känsla när jag kastar slägga.,. jag hoppas att den känslan sitter kvar nu.


VART en massa text nu. Kommer även med två outfits direkt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback