23 Jan

Igår var jag på Jespers kusin träff. Var riktigt trevligt. Åt gott och drack gott så de var trevligt. Så det vart en natt till oss min bästa och sen körde han hem mig imorse innan han skulle börja jobba.

Sen väl hemma så låg jag och latade mig en stund och sen tog och plockade lite inne på mitt rum med kläder.
Sen åkte jag, mamma & pappa till media market och till net on net och kolla lite. Men vi hittade inget kul. Jag kolla efter skal till min iphone men det fanns bara fula som jag inte ville ha...

Sen när jag kom hem igen som har jag inte gjort så mycket. Kollat på solsodan och time out och inte så mycket mer. Ska nu plocka i hop kläder för imorgon och packa väskan och sen faktiskt gå och lägga mig i tid. Måste sova känner jag..

Kommer nu efter en outfit för idag och sen även bilder på de jag handlade i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback