IGÅR & IDAG

Heeej på er alla.
Idag har jag haft släkten här på mat och tårta.
Igår fyllde jag år och hade en lugn men trevlig dag..
Var i skolan först sen slutade jag vid halv 12 och åkte hem då. Sen kom Jesper hit och jag fick en massa överraskningar av honom. Tänkte nämna alla paket och så imorgon när jag har tid att ta foto och så.
Men sen åkte vi och handla en massa gott till igår och idag. Sen efter det gick vi ner till den mysiga pizzarian och käkade där.. Sen gick vi hem och tog det lugnt. Sen när Jesper åkte hem så gick jag över till Rebecka som bjöd på ett glas vin så jag satt där en timme och snackade och sen gick hem och somnade direkt.
Idag så vart de upp tidigt fixa här hemma sen åkte och köpte tårta och sen kom alla.
Men bilder och så kommer imorgon med.
Men jag har haft kanon dagar verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback