Misslyckande och tecknad film

Kommit en från tävling och om man säger så.. JAG VILL INTE SKRIVA OM DE punkt punkt.. Riktigt dåligt

Dagen i skolan då..
Var en bra dag fast lite små rolig eftersom vi kolla på film om hjärtat och musklerna på träningsläran. Bara att filmen var teknad och dom förklarade som omdet var för mellanstadiet och det var som små gubbar som skötte allt i kroppen.. skrattade jätte mycket. Men man fattade ju ALLT dom snacka om haha...
Sen efter de vart de lunch och sen vart de en massa info om vad som händer nu de närmaste veckorna i skolan och efter de vart de årsmöte.. Så de satt jag kvar på.. Kan ju vara det sista årmötet i skolan jag var på och man vill ju ha varit på ett i alla fall. Sen vart de hem och sen åka direkt till nyköping när jag kom hem. och mer vill jag inte prata om..

Nu blir det tv och käk.. ska hinna ladda upp bilder från i lördags när jag var ute. Funkar nu att lägga in från mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback