Mini shopping & fika

Idag efter skolan så stannad jag kvar i stan en snabbis. Var inne på Bikbok och kolla efter shortsen och hårbandet som jag tipsade om förra veckan. Se inlägget HÄR

Hittade både men shortsen passa tyvärr inte :( de var jätte små i storleken. Riktigt synd. Vill så gärna ha shorts i mocka liknade matrial. Men hårbandet fick följa med mig hem. Även ett annat par shorts vart de. Ett par svarta jeansshorts med högmidja som satt perfekt. Plus att de var på rean.. Älskar handla billigt och jag har velat ha svarta jeansshorts länge. Så de fick följe med mig med. 

Sen när jag kom hem till Södertälje så fikade jag med Jesper och sen körde han hem mig. :)
Nu så ska jag äta och kolla lite på tv.



Shortsen - 99 kr hårbandet - 49 kr båda från bikbok 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback