2011-01-13

Idag var de en snabb sväng i skolan Som jag alltid är på torsdagar. Har bara egen träning. Så idag tränade jag sen vart de lunch och sen åkte jag sen vid 12. Även rätt skönt med att bara åka och träna. Efter skolan så vart de en sväng på stan. Vart en lite längre runda idag än igår. Skulle leta efter ett skärp som jag hittade på ens blogg. Och vart så lycklig att jag hittade de idag. Skulle även kolla efter leggings. Är så trött på svarta så jag var på jakt efter ljusa. Och de hittade jag med. 
Men jag hittade också lite annat med.



Leggings - Ginatricot 99kr Rea,  Skjorta i t-shirt tyg - Bikbok 2 för 99, Silverlinne - Bikbok 2 för 99
Så jag fick skjortan och linnet för 99kr



Väska - Ginatricot 49kr rea, Skärp med svalor - H&M 80kr, 3-pack trosor - H&M 30 kr rea, Ormring - H&M 40kr

Bättre bild på den kommer nog någon gång på ringen och skärpet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback