Imorgon Ullared

Vart Inge bloggande igår efter som jag kom hem ganska sent hem från Jesper igår. Igår tog jag och Jesper vårat första dopp och de var faktiskt väldigt skönt. Roligt också att vi filma så de kommer komma upp bjuder på mig lite för jag är en riktig fegis i början. Men jag hoppa i tillslut hahah. Just nu befinner jag mig i sängen hemma oss morfar. Vi åkte hit idag och imorgon rullar vi vidare ner till Ullared med mosters familj. Riktigt kul ska de bli och jag ska försöka blogga så mycket jag hinner och kommer ihåg. Har inte med min dator så de blir från mobilen kanske lånar mammas eller pappas dator så ni kan få se bilder från ullared. Men nu ska jag sova. Sov gott ,

L o v e . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback