PACKAR

PACKAR, PACKAR. Imorgon bitti bär det av till Göteborg och Världsungdomsspelen..
Ska bli lika kul som vanligt tycker jag. Att tävla gå på Liseberg och sen även inna med lite shopping. LOVE IT! ;)

Ska bli kul. Igår skrev jag en packlista som jag nu jobbar på så jag får strycka de jag packat ner. Sen har jag även en hel lista vad som måste göras idag. Så det är mycket att göra. Plus att Zacke ska åka hem idag. :( Kommer kännas tomt utan honom sen när jag kommer hem från Göteborg har haft han i 16 dagar och de har varit väldigt roligt och skönt faktskt att ha honom här.. Världens finaste vovve är han..


Kommentarer
Postat av: Maria Eklund

Hej Louise!

Lycka till i Göteborg och ha roligt också.

Kram farmor

2011-07-07 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback