Sthlm igår, Sthlm idag

Hejsan hejsan!
Igår var jag i sthlm med Jesper och hans mamma och brorsa. Vart lite shopping och sen vart de fotboll för mig och Jesper. Var Hammarby som spelade hemma mot Assyriska. Vart tyvärr 0-0 i matchen så de var inte så bra. ville ju att Hammarby skulle vinna. :/

Men de var kul att få gå på fotboll igen med Jesper. Sen efter matchen så tog vi tåget hem till mig och sov. Sen idag så ringde klockan tidigt för Jesper skulle åka till golfbanan och spela golf. Så nu sitter jag här och ska nu snart börja klä på mig och fixa i ordning mig för idag är det sthlm som gäller igen . :)
Idag bär de av upp för att gå och kolla en snabbis med mamma och sen åka ut till stadion och hämta funktionärs kläderna till DN-Galan som är på Fredag. Ojojoj så kul det ska bli att få vara med på den galan. första gången jag är med. Var med på ungdomstävlingarna förra året. Men i år så får jag vara med på den stora galan och sen även på youth som är ungdomstävlingen. Riktigt kul ska de bli så jag hoppas på fina kläder nu som vi får.. hihi är ju Nike också så de kommer bli riktigt bra nog.

Bilder på de jag shoppa igår kommer strax sen ikväll när jag kommer hem så får ni även en bild på funktionärskläderna. :) HA DE BRA SÅ LÄNGE.. Puss



köpte keps så man ser vilket lag som jag heja på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback