Dual Career - Györ , Budapest 2011

Hemma här i sverige igen. Vilka dagar jag hade i Ungern. Jag var sjuk hälften och log bara i sängen och hade de väldigt tråkigt. Men Sista dagarna hade jag super bra. Vi var till Budapest och kolla på två skolor. En häst skola och sen en idrotts unversitet. Det var väldigt intresant och fina. Sen gick vi kolla i budapest. Eller rättare sakt Buda delen på en höjd så man kunde de över hela buda och pest. Väldigt vackert. Men roligast var ju att på en lite gata så möter vi Carl Bildt. Vi stod och snacka lite med honom om projektet vi var nere för och vi stod och snacka i säkert över 5 min. Haha så vi fick bilder på han och fotas med honom. De var kul att att han tog sig tid till de.

Men hemma i gråa sverige. Regna igår och var bara 3 grader och i Ungern var de sol, grönt, vår och 18 grader.. FAN GE MIG VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

Men har en massa bilder men tänkte välja ut några nu så kanske de kommer mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback