GÄVLE.. ÅRSMÖTE SFIF

Sådär då. Då var man på hotellrumet. Förra inlägget var från mobilen så därför jag inte kunde skriva något. 

Idag har det varit en super trevlig dag. Började med att vi var framme i Gävle vid ca 8.45 sen vart de föreläsning om media. Riktigt intresant. Handlade mycke om nätet men även tv och mobil. Så det vart mycket snacka om twitter och facebook. Om klubbar har det och når ut till ungdomar som sitter där. Det var Mattias Brännholm Som jobbar på svt så de var super. Sen vart de en föreläsning om elitidrott och utbildning. Det handlade mycket om våra friidrotts gymnasium och sen tränarutbildningar som ligger på universitets nivå så man får högskolepoäng.

Sen efter de vart de möte men inget jätte intressant kom upp idag men kommer nog bli mer imorgon när de blir mer och kommer bli lite röstning och så.

Men nu på kvällen så var vi på statshuset är i gävle på Bankett. Så det vart middag. Inget jätte hit med maten men ändå ok. Var bättre förra året. Sen vart de underhållning med bra musik av barn. Riktigt duktiga. Dom där kommer man se mer av de lovar jag. riktigt tallanger riktigt bra var de så det var trevligt och de vart tåget med alla typ genom den trånga salen. Filmade lite men vart inte jättebra men de kommer  bilder och video när jag kommer hem eftersom jag inte kan ladda in på pappas dator från min mobil. Fattar inte varför.

Men nu ska jag sova. Inte glömma klockan i natt.. blir att sova en timme mindre.
Mötet börjar 9 imorgon så blir att gå upp tidigt. GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback