IMORGON BÄR DET AV TILL UNGEN

Godagens ligger i sängen och tänkte inte komma med ett långt inlägg. Är lite trött och lite nervös. Det är nämligen så att jag ska åja till Ungen imorgon för att vara med på ett EU projekt. projektet handlar om att plugga och idrotta på hög nivå samtidigt. Så imorgon så tar jag flyget från arland och flyger till wien (österike) sen kommer vi ta oss i bil eller tåg över till Ungen där vi ska vara. Kommer ine i håg exakt va det hette.

Men jag är inte spå himla laddad för detta. Fick info om de idag och packat klart väskan precis. Jag hoppas att det kommer bli bra. Är nervös eftersom jag är så dålig på engelska och vi ska ju snacka med andra ungdomar från 9 andra länder.

Kommer nog inte ha möjlighet att kunna blogg under tiden nere i ungen. Kommer vara bort fram tills Söndag så kommer kanske med något i morgon men annars hör vi på Söndag..

HA DET BRA I SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback