SKOLA, MÖTE

En seg Louise har det varit idag. knappt sovit i natt och sen drog till skolan tidigt som vanligt.
Vart ett pass med lyftteknik och det gick rätt bra. Sen efter det så hade vi prestations pskyologi. Sen vid halv 3 så slutade jag och åkte hemmåt. Men det vart inte många min hemma innan jag jag drog på klubbens årsmöte och kom hem precis.

Så ska om en stund gå och lägga mig och få lite somn. Imorgon så har jag IT i skolan och efter skolan så blir det en runda på stan och sen blir det även att packa inför helgen. Åker nämligen till Gävle på svenska friidrottsförbundets årsmöte. Så åker tidigt på lördags morgon och kommer hem sent på Söndag. Men de ska bli riktigt kul att få åka på detta i år igen. Var på förra årets möte men då var i Falun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback