40.11

Bloggade inget igår för jag hade tävling plus att jag åkte hem till Jesper plus att jag vart sjuk och mår fortfarande inte hundra.

tävlingen gick väl hel okej tanke på att mitt huvud var snurrigt. resultatet var 40.11 och jag kom 2:a så det var väl helt okej resultat tanke på att jag mådde som jag mådde. Så det var tråkigt att jag inte kände 100% men bra att jag klarar av att komma över 40 i alla fall. fick på ett jävligt bra kast men släppte den för tidigt så det vart rött så måste träna mer på mina utsläpp när jag har sån hastighet. Det var nämligen så att jag hade ett väldigt bra hastighet på det kastet men de gick nog lite för fort eftersom jag inte gjort så många kast ute än så jag har inte hittat tajmingen riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback