41.37

ÅRSBÄSTA vart de idag. men riktigt nära pers.
Gillar inte kast i nyköping och de är för jag har många gånger misslyckas där så jag känner inte att de stämmer för mig. Men de gjorde de inte i dag eller kan man säga. Jag fick ut första kastet som då var 41.37 och resultatet är ju helt okej för att vara jag eller mer än okej eller vad jag nu ska säga eftersom mitt pers är 41.72 så då är det rätt bra. Men grejen var ju så att de var ett skit kast och första kastet som jag  bara släpte ut. Sen gick de åt skogen. Har inte hittat känslan att släppa i tid så jag var en halvmeter utanför sekton och sen snurrade jag så jag gjorde övertramp.

SÅ ETT KAST GILTLIGT, NYTT ÅRSBÄSTA, NÄRA PERS, OCH DE KAN VÄL BARA BLI LÄNGRE NU?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback