ONSDAG

Försov mig väldigt mycket idag men jag hann i alla fall med bussen. Tur de men jag var super trött så jag ska gå och lägga mig om en lite stund.

Sen vart de prestationspyskologi och de var massa saker vi diskuterade bara så lektionen gick super snabbt.
Sen hade vi pep talk och de var en av de sämsta vi har haft. Fatta inte riktigt va hon ville säga.. men men de handlade om om människor med olika behov inom idrott.. men jag lärde mig inget av de.

Sen efter föreläsningen så körde en fin tjej från skolan mig och brorsan till ropsten så de var riktigt snällt. Sen när vi kom till t-centralen så tog vi en lite runda på stan och letade present till honom.. Han fyller ju 20 på måndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback