Igår

Igår så var ju jag upp till heron och köpte dator med mamma och pappa. Sen efter att jag hade köpt min macbook pro så åkte vi till city cross i kungens kurva och handlade. Sedan tog vi en sväng förbi till Jesper när han jobbade. Fixa nytt plast till mammas mobil och sen stannade jag kvar där när mamma och pappa åkte. Sen när Jesper slutade en liten stund senare så åkte vi till heron och käkade middag och sen efter så gick vi på bio. Vi såg svensson svensson och den var rätt bra. skrattade rätt mycket. Sen efter bion så åkte vi hem till Jesper och kollade på film på tv och sen installerade jag jag lite på datan så jag rörde inte mycket på datorn igår. Idag har det blivit betydligt mer haha, typ hela dagen haha.
Nu under kvällen blir det tv och en massa dator användning haha, Men går nog till affären och handlar cola innan tv kvällen startar.
Bio och tacos på Heron med Jesper igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback