JA! JAG ÄR KÄR

Sitter i sängen med min nya älskling. ;) Haha gillar verkligen min nya MacBook Pro. Kommer nog säga det många gånger men är riktigt nöjd med mitt köp. hoppas bara att jag snart har ficat massa rolig program och sen fixat tillbehör till den som väskor och lite extra sladdar och så. Men det kommer nog snart. Hoppas också på att snart kunna fixa och kopla min ipod och min iphone till datan. Har ju använt annat dator så vill få över alla låtar och så till datan först så jag kan behålla alla låtar..
Nu blir det frukost och sen blir det att slappa lite och sen fixa lite hemma.
Idag är det jobb som gäller senare ikväll. 17-19 så är det knatteskutt sen är det max som gäller 21-02. Mitt första natt pass. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback