jobb jobb jobb

hej på er alla. Försökte blogg nu i helgen från mobilen men det funkar inte från appen. komupp fel hela tiden. Min helg bestod av jobb. i lördags så jobbade jag 10-15 och igår skulle jag jag jobbat 13-19.30 men det vart 11-19.30 istället. Var en som var sjuk så chefen ringde och väckte mig vid 9 och fråga om jag kunde komma in tidigare.

Idag så blörjar jag jobba 16 och jobbar bara fyra timmar så kah slutar 20. Så det är skönt.
Så just nu dricker jag kaffe och städar rummet. Det är värkligen behov av de. så det blir att städa 1,5 timme till sen blir det att  göra sig i ordning för jobbet.

Blir mycke jobb nu. fast har ofta korta dagar. imorgon blir det heldag 8-17 och sen blir det 2 dagar ledigt sen jobba fredag och sen ledig hela helgen.. LÄNGTAR VÄLDIGT MYCKET EFTER DET! :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback