Jobb

Hej på er har inte blivit något bloggande. Kom hem i söndags och var helt slut. Sen igår var det upp och börja jobba klockan 9 till 15. Var första dagen på mitt nya jobb. Fick jobbet förra veckan så första passet var igår. Var väldigt stressigt och riktigt jobbigt. Mådde dåligt efter pga så mycket nytt och att jag inte hängde med. Så var trött efter passet och sen drog vidare till nästa jobb på Knatteskutt och jobba 2 timmar där och efter de var jag självklart helt slut eller rättare sakt död.

Sen vart det jobb idag igen men då mellan 11-15 och idag gick det super. Kommer mer in i jobbet och så ska det vara.

Nu ska jag sova är Trötter. Imorgon är jag ledig så det blir att upp hyfsat tidigt och städa rummet och sen ta en fixa på stan med älskling och sen träna på kvällen. Ska bli så himla skönt.


Kommentarer
Postat av: Maria Eklund

Hej!

Vad är det för jobb du har fått?

Kram farmor

2011-10-05 @ 09:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback