Barnvakt igår

Hej på er alla.

Igår kväll satt jag barnvakt. så jag var där mellan 16 till 21.30 ca.
Fick hjälpa barnen med läxorna, fixa middag och sen spelade vi lite spel och kolla på tv. Sen satt jag och ritade med jag var själv hemma när barnen var ute på gården och lekte.
När jag sen skulle hem så regnade de hur mycket som helst så då körde dom hem mig. Hade cyklat dit men då fick cyken stå kvar där under natten så slapp jag cykla hem i regnet.

Så idag tog jag mig en promenad dit och hämtade cyken och sen cyklade hem igen. :)
Men nu sitter jag och försöker fix med min dator men det funkar verkligen inte. Har problem med internet på min dator och internet går på när jag loggar in men sen kommer det som en spärr till min dator. så internet står att de är på och så men motagaren kan inte ta imot. alltså min dator. Blir så trött när det inte funkar har försökt och fixa men massa saker men inget har hjälpt. Börjar bli så trött av att jag måste låna mammas och pappas.

Men men.. Får försöker mer bara. 

Idag är det dags igen för en timmes jobb på knatteskutt. får hoppas att vädret håller sig så det inte blir regn. 



min fina teckning jag gjorde när jag var barnvakt. haha :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback