Hotellet

Ligger i sängen på hotellet i Majorna i Göteborg. Riktigt fint rum är det. Gilla verkligen inredningen.
Faller mig i smaken.

Idag då på utbildningen så hade vi slägga. Vi satt bara och snacka och det var väl inte så himla kul om jag ska vara ärlig. Men sen avslutade med att testa tre övningar. Snurra med stol på en linje. Typ som jag har gjort fast då hade jag ingen stol. Sen snurra åt "fel" håll och det har jag gjort med men sen sista var att snurra i uppförsbacke (kurvan på banorna inomhus) snurra upp för den för att kunna komma upp så måste man ha rätt hållning så första varvet gick åt skogen haha men sen fick ett tips sen klara jag det hur bra som helst.
Men roligaste av allt var att jag fick väldigt mycke beröm. Mest för mina snurrar åt fel håll men allra mest för snuttarna i lutningen. Så det var riktigt kul att höra.

Försöker filma och ta bilder i helgen så det kommer komma. Men här kommer en bild från rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback