NATTI

Dags att sova nu kanske. imorgon blir det 2 pass med knattar. Så börjar klockan 11 så det är nog dax att lägga sig mot kudden. Men jag är inte trött alls typ. Men det är väl bara tänka att man är trött och somna eller något.


Idag har de inte hänt så mycket. varit hemma och sen tränat i solen. Riktigt härligt väder men ingen värme. Men stog man i solen så vart de varm om kinderna haha. Det är läskigt så fort det går från sommar till höst. Man märker mer skillnad mellan sommar och höst än när de är vår till sommar. Men jag gillar hösten väldigt mycket faktiskt. Härliga färger på träden och härligt när det är soligt och massa löv i olika färger i kläd lite tjockare kläder och jacka. vist är  de härligt om sommaren då man kan gå i linne och shorts men för mig är det härligare med shorts och svarta strumpbyxor och kofta typ. Gillar det skarpt.  HAHA..


Nä nu ska jag nog försöka sova. inte skriva en massa.. Men vi hörs imorgon
GODNATT PÅ ER ALLA!


ett soligt IP.



Enjoy..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback