NYA KOFTAN REDAN HÄR

I måndags så bloggade jag om att jag hade bestält en kofta från nelly som kom hem igår. Den var ju väldigt stor så jag bestämde mig snabbt för att skicka tillbaka den. Men jag ville så gärna ha en sån kofta så jag gjorde ett expressbyte på den. Expressbyte menas att man packar i hop koftan som man fick hem och skickar tillbaka men att man på egen han går in på nellys hemsida och beställer en ny. Man får då ligga ute med betalning för båda men får tillbaka pengarna när den andra kommer in.

Men jag gjorde en sån där expressbyte eftersom kofta tog slut i den storleken jag tog först och plus att den var på rea och 70 % så då ville jag vara säker på att den inte tog slut.

Men nu till det bästa. Fick koftan i går vid 12 tiden. Sen kanske lite efter 13 så beställde jag nya och för en kvart den kom den hem till mig med brevbäraren. mindre en 24 timmar alltså. DETTA GILLARS!
Nelly är alltid snabb med att skicka tycker jag och det är både väldigt bra och kul. Eftersom man betäller och vill ha varan på engång man vill inte behöva vänta..

Men till de andra roliga. Jag har inte ens hunnit skicka tillbaka den andra koftan en.. Så den står packad och klar och redo för att lämnas in till posten haha. Men hoppas att det går lika snabbt att skicka tillbaka och att få pengarna tillbaka.


Extra fodrad kofta/jacka. 149 kr Nelly. ordinare pris 500kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback