Dagen

Varit ledig idag. Sjukskrivningen är nu över men är ledig i två dagar så jobbar på lördag. Så det kan faktiskt bli skönt. Men får se hur det känns då men det kommer nog bli bra.

Igår kom Jesper över till mig så han sov hos mig så jag gick upp och gick och köpte god frukost när vi vaknade. Sen åkte han och jag satt kvar hemma ett tag sen tog jag mig en promenad till stan ner till stan för att fixa mitt nya bankkort och sen kolla runt lite. Köpte en jättefint tröja på bikbok plus att det var påsklovs pris. Kommer bli super till ett par vita jeans. Ska leta upp mina gamla och se om de passar fortfarande.
HOPPAS! :)

Nu befinner jag mig hemma hos Jesper. Han kom och hämtade mig efter jobbet. Så nu kollar vi på hockey.
Ha en bra kväll på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback