,

Då har man jobbat tre dagar i rad och det blir en fjärde i kväll. Känns bra att vara tllbaka men värsta är att jga har blivit förkyld. Nu när jag vaknade hade jag ingen röst och halsen känns inte så himla skön. Men har gjort ordning lite varm så det kommer nog kännas bättre snart.

Igår var jag till polisen och fixa nytt id så jag kan hämta ut mitt paket på posten. Har ett paket på posten som jag inte fick hämta ut eftersom mitt pass hade gått ut. Så igår var jag fixa nytt fast tog inte de vanliga passet utan de nationella id passet. Skönare att ha ett litet än gå med ett stort pass. Behöver inte juste nu eller något vanligt pass. Så nu hoppas jag på att få det snabb. Det skulle ta 5 arbetsdagar men hoppas hoppas de går lite fortare så jag har slutet av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback