Fredag

Hejsan hejsan på er alla. Tänkt blogga nu lite innan jag somnar.
Idag var det jobb mellan 11-20 kändes som ett jättelångt pass var helt slut på slutet. Men direkt när jag slutade så åkte jag och en jobbarkompis hem till en annan jobbarkompis där också en annan jobbarkompis redan var så vi var fyra stycken så vi åt tacos och kolla på film. Mysig fredags kväll tycker jag verkligen. Hade inte planerat detta utan det vart bestämt på jobbet men de var trevligt de. Imorgon är det jobb igen då 10 timmars pass usch. Men det kommer nog gå så bra så. :)
Men nu ska jag kanske försöka sova lite eller ?!? haha kommer nog inte kunna somna direkt utan blir att kolla något program och kolla runt på inredning haha ;)
GODNATT PÅ ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback