NY KATEGORI + JAG SKA FLYTTA

Ny kategori nu igen haha :) Men dags för den nu tycker jag.
Ska även flytta lite på startsidan på bloggen. Bosön är ju inte något som ska finas på en egen plats utan den hamnar under Louise och in där kommer INREDNING! Jippi älskar detta väldigt mycket och känner inte riktigt att jag ska ha haft denna kategori innan nu för då har det inte varit så stor grej för mig, men nu gillar jag det massor och detta är väldigt viktigt nu.

Har inte berättat det här på bloggen en men nu gör jag de. Det är så att jag och Jesper ska flytta ihop. Ganska snart faktiskt senast den 1/6 blir det. Ska blir så himla kul. Längtar verkligen och därför denna kategori passar så bra nu. Köper på mig en massa saker nu och sen få inreda hela lägnheten är ju bästa som finns. LÄNGTAR GRYMT!
Kommer lägga upp allt jag köper och sen även bilder från lägnheten sen och även lite insperations bilder och även saker som står på min önskelista. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback