Varit ledig

Hej på er glad. Sitter med datan men tänkt nog gå och lägga mig snart. Börjar jobba 11 imorgon så det är skönt de.
Idag och igår har jag varit ledig eller min helg var då. jobbar nu i helgen.
Igår var jag nere på stan och sen på kvällen kom jesper och hämtade mig så åkte vi hem till honom. Så idag fick vi upp och åt frukost och sen tog oss en långpromenad med hundarna. Väldigt skönt att ut och gå och röra på sig lite så det var mysigt.
Sen senare kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem plockade jag upp alla kläder på mitt rum och började städa. Är inte riktigt klart men vilken skillnad det vart. :) Så väl fortsätta lite i taget innan jobbet i helgen. Jobbar stägning i helgen så har två 10 timmars pass som väntas. Jobbar även stängningar på valborg och 1 maj. så mycke jobb just nu. Men nu ska jag fixa bort de sista på sängen så jag kan gå och lägga mig. Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback