OS TÄVLINGSKLÄDERNA

Jag älskar kläder väldigt mycket och det är inte bara vanliga kläder jag gillar. Har ett stort intresse för sport kläder med. Har alltid varit viktigt för mig hur man ser ut när man tränar och tävlar med. Man kan inte sätta på sig vad som helst haha. Nu när friidrotten äntligen börjat på OS i London så kollar jag självklart på tävlingskläderna. Tycker dock att många ser lika ut. men de är pågrund av att många har samma märken och då ändras bara färgen på dem.  Sveriges kläder då. Jo då helt okej väl. Men det tycker man väl bara för att de är gul/blått och Sverige. Tycker dock att den ser tråkig ut och många som har den men med andra färger då. 

 
Nu då till min topp tre. Jag brukar Alltid att USA som en favorit men nu vet jag inte riktigt. Jag älskar Nike och så men för mig så känns det kostigt med en hel röd träckt och sen de gula skorna till som alla typ har. Passar verkligen inte ett stor miss jag saknar det blå i USA:S kläder skulle ha varit snyggare om de var blå byxor. 
 
Men detta läste jag om USA:s kläder
De vita områdena vid händer och fötter har hämtat inspirationen från golfbollar där de små dalarna är till för att bollen ska gå längre och rakare. 

Och man säger sig faktiskt ha kapat tid på klockan 0.023 sekunder snabbare än Nikes tidigare outfit på 100 meter. Så deras kläder ska gå snabbare nu. Friidrottens hajdräckt är här haha.. 
 
 
Jamica ALLTID lika snygga och nu helt egen stil på de.Gillar färgerna och även att de har fint mönster och även tryck av människor på. Det är Cedella Marley som har designat och  är äldsta dotter till reggaeikonen Bob Marley. 
 
 
 
Men snyggas av alla som jag tycker är ju självklart storbritanien. Nen brittiska designern Stella McCartney skapat Storbritanniens dräkter för OS och självklart är det som en flagga på kläderna och jag gillar det väldigt mycket och stort plus faktiskt att flaggan inte får i de vanliga färger utan olika blå färger. 
 
Britternas Vinner tävligen enligt mig. Va tycker ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback