Today

Sitter och äter sallad Och äpple till lunch. Väldigt gott faktiskt.

Är riktigt glad för min blixt på min iPhone vart knäpp igår. Bilderna vart helt svarta eller bara halva. Men nu funkar den igen. YES. Så nu kan jag ta fina bilder ;)

Idag är jag ledig. Sista dagen på min tre dagars ledighet. Skönt att varit ledigt. Så imorgon väntas det jobb och i helgen med. Så det blir 3 dagar jobb sen blir jag ledig 2 dagar igen. Har så skönt schema nu resten av februari.

Ska nu äta upp sen blir det att klä på mig och sminka mig sen blir det att åka ut till maxi och hämta paket och sen ner till stan och köpa något fint för mina present kort. Eller det ena i alla fall sen blir det hem och städa.

Ha de bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback