Helgen

Helgen hick fort fortare än va jag Bill att den skulle göra. Åkte hem till Jesper igår och sov där och sen hem igen idag och inte gjort något speciellt. Men fick en redan saknad efter min bästa vän.

Vi hade de mysig. Vi kom hem till han städa, åkte och kolla på små grabbar spela hockey. Köpte pizza och sen tog en varm bastu. Så himla skönt var det. Det behövdes verkligen för min kropp. Sen vart de tv mys med gladiatorerna och sen P3 Guld. Sen fick jag somna på hans arm och sova sådär bra som jag aldrig gör utan honom.

Älskar dig mitt hjärta ! <3

Idag sen när jag kom hem somnade jag och Zingo i min säng en stund sen var vi hämta mamma vid tåget och sen röjde jag på mitt rum. Det behövdes verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback