Rensning .

Hej på er alla.  Ledig idag och detta har blivit en slappar dag typ. Sov länge kolla på film och tv. Plus rev ut hela garderoben och börja rensa lite kläder. Så nu ligger det massa kläder på sängen som ska sparas, slängas och kanske något säljas. Vi får se men en massa ska bort iaf. Sen när detta är borta så blir det att ta allt på mina klädställningar inne på mitt rum. Rensa garderoben och slänga lite och sen flytta över från klädställningarna så det inte är så mycke kläder på mitt rum.
Bästa.  Är ju nu att jag tagit en paus och har nu lånsat en iPad och leker lite med. Detta är verkligen en pryl jag vill ha. Gillar den verkligen.  :)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag har också varit ledig, så skööönt! :)

Postat av: Julia

-jag mår bara bra!:)

VAD GÖR DUDÅ?!:D

2012-01-14 @ 21:39:16
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback