work work

Sitter och äter en sen lunch ska snart röra mig till jobbet. Känner inte för det. Jobbigt pass idag 17-22 ett 5 timmars pass utan rast nog det jobbigaste eftersom jag börjar så sent och sen slutar sent. Men men såna pass måste man ha ibland med. :) Så ska nu äta upp på min soppa och dricka mitt kaffe. I kylen väntar en semla som jag ska också få i mig. MUMS. haha. Idag är det en ny vecka och denna vecka väntas jobb, troligtvis en föreläsning med jobbet och personalfest. Får se med den saken hur det nu blir och sen på Lördag så fyller jag år. :) men då väntas det jobb. :( Men men bara gilla det. Ha det bra. :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hejsan! Just öppnat bloppisen så ingenting är ännu "sålt", är det flera som söker samma plagg är det högst bjudande. :-) Maila mig, enklare att ta det där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback