Härlig ledig dag

Idag har jag varit ledig så jag tog mig en sväng ner till stan och kolla läget och fick hem faktiskt lite grejer. Har inte handlat så himla mycket kläder på sista taget. Har blivit mest heminredning till lägenheten. Men idag kom jag hem med bara saker till mig. 
 
Sen när jag kom hem så vart det en stund på balkongen i solen riktigt varmt och härligt var de. Sen när de vart för varmt gick jag in en stund och bakade äppelpaj och kokosbollar. Sen fick jag besök av min bror som var här i nästan 3 timmar. Så vi satt på balkongen och tog en fika och tog de lugnt tills det var dags att börja med maten så den var klar till Jesper kom hem. Flintastek, kroketer och bea vart de. Hur gott som helst var de. MUMS! 
Sen efter var efterätt och nu kvällsmys med datan och ett glas vin. Så himla skönt. Njuter verkligen av de härliga vädret. Hoppas på många såna kvällar och dagar sen när min semester börjar nästa måndag! 
 
mys på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback