LCHF

 
In handlat en massa produkter så jag kan baka lite LCHF saker. Ska göra bröd och en testa på och baka någon efterrätt eller någon liknade. 
 
Jag är snart inne på min andra vecka med Lchf kost. Jag är inte direkt inne på att rasa massa i vikt. Eller nu ljuger jag lite. Självklart vill jag gå ner några kilo men det är inte direkt så mycket kanske som andra vill. Men jag har mål att gå ner en 6,5 kilo. Men framförallt varför detta är att känna mig piggare och att komma iform. När jag tränade som mest så tränade jag upp till 7 gånger i veckan och nu under en längre tid typ hela hösten och våren så har det varit 0. Kanske något pass i månaden och detta tyvärr pågrund av jobb och även helt omotiverad. så jag ökade lite i vikt. Så nu vill jag bli av med dessa kilon och göra mig piggare. Men även en sak till varför. SOCKERBEROENDE. När jag kännde mig trött och detta så vart de mycke godis, kakor, bullar och även chips och MASSA LÄSK. Läsken är en stor bov i detta. Så det är de jag vill bli av med suget efter sött. 
 
Men jag gör alltså ett test på 4 veckor under min semester. Sen ska jag utvärdera hur det känns och sen får vi se om jag fortsätter. Som det känns nu så kommer jag nog fortsätta. kanske inte lika strikt som nu men vi får se hur de blir.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback