Dålig & bra helg

Hej på er alla.
Har varit ledig nu i helgen igen. Så himla skönt. åkte hem till Jesper igår och kollade självklart på filnalen av melodifestivalen och rätt låt van helt klart. :)
Men tråkigast av allt var att halva min tand åkte ut så nu har jag ett stort hål. känns så himla konstigt och jag känner mig hur ledsen som helst. Det värsta jag vet är tänder och tandläkare är vidriga. Jag har bara dåliga minnen av tandläkare och har aldrig haft någon bra. bara riktigt dåliga som borrar i fel tand och liknade. Men nu måste jag gå och det blir nog inget billigt kalas. Äckelskit.
men skit i tand helvetet för en stund nu.

Imorse så var jag och Jesper ut och joggade och det var fan ingen vidare skönt. mådde skit illa men jag tog mig runt i alla fall så det var skönt att jag inte dog helt. spotta lite blod sen var det bara att kämpa. Så det var löpning i morse sen när jag kom hem var det friidrott på tv. sen åkte jag till sätra och tränade ett superbra pass i slägga. Riktigt kul att de går så himla bra och det är ju så kul att kasta nu. morgon jogg innan på morgonen gjorde väl saken haha. Men hur skönt som helst var det att få köra ett sånt pass plus att det gick så snabbt i ringen.

Men nu är det dags för mig att sova. Börjar jobba klockan 8 morgon så det är dags att sova några timmar nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback