Helgen

Filmen igår var jättebra som jag såg på bio. Sen vart de god middag efter sen åkte jag med Jesper hem till han igen. Sen idag kom jag hem vid halv 11 sen kolla jag på slutet av Vasaloppet inte de allra roligaste men rätt vann i alla fall tycker jag :)

Sen åkte pappa och jag en sväng till Ikea och köpte en bokhylla till mig och mer lådor. Nu består mitt rum av massa lådor. Men det kommer bli riktigt bra. Sen vart de hem en stund och sen åkte till Sätra och träna. Men det gick inte så jättebra. Slog släggan på foten när jag träna så jag börja blöda och göra jätteont. Så nu ligger jag med en fot jag slog i idag sen den andra som jag har haft ont i sen i fredags plus ont i de benet. Inte bra asså.

Men nu ska jag sova. Riktigt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback