ONT IGEN

Jaha det var 2 dagar sen jag skrev. Den 27 så skrev jag att jag hade ont och det kan man säga att jag har nu med. När det var två timmar kvar på mitt pass den 27 så släppte ryggvärken väldigt skönt MEN ett stor MEN. Då kom mag smärta en riktigt äcklig sådan. Så när jag kom hem skrek jag spydde och mådde verklige piss kunde inte sova och kunde varken ligga, sitta eller stå. så vi strax efter 1 på natten så åkte pappa och jag till akuten och jag kom in på ett rum direkt. Lite prover togs och de mistänkte blindtarmen. Sen efter en halvtimme på akuten fick jag komma till en avdelning på sjukhuset och jag fick massa morfin, dropp och smärtlindrande medicin som skulle också hjälpa mot illamåendet. så jag kunde då sova 2 timmar med allt detta. under gårdagen vart det många undersökningar och prov tagningar plus en massa dropp och morfin mot smärtan. Och sen besltades läkaren att det ända som var kvar att göra var operation. Så igår 23.05 så la jag mig på operationsbordet och operarades. 01.45 så vaknade jag upp efter operationen och mådde riktigt illa. Ville bara spy och hade väldig ont. men allt hade gått bra men min blindtarm såg inte så bra ut så det var den som gjorde att jag hade så ont. När jag kom till avdelningen igen mådde jag ändå väldigt bra. Kännde mig ändå väldigt pigg ändå. men somnade några timmar och sen vakna med sån smärta. ont i bröstet, ryggen, och naken. och allt detta kommer efter hur jag låg på operationsbordet.
Men idag vid 16 tiden vart jag utskriven och har nu 3 hål i magen, sjukskriven i 2 veckor och får inte träna på 1 månad. BLÄÄÄÄ på detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback