ONT

Ligger i sängen och har ont i ryggen. Haft ont sen i Söndags nu. Och har aldrig haft så ont som jag har haft nu. Har haft ont i ryggen förut men aldrig såhär. Men idag känns de mycket bättre faktiskt. Nu idag har jag så ont som jag har haft förut typ. Men nu kan jag resa mig ganska lätt ut ur sängen och så men just nu är voltaren min bästa vän. Får hoppas att de går över snart.
Igår jobbade jag 4 timmar och skönt att de vara bara så få timmar. Hade väldigt ont och fick jobba i ryggskydd. Men jobbigt var de. idag blir det att jobba 5 timmar och jag hoppas att de inte blir lika jobbigt. Har som sakt inte lika ont men man vet inte hur de blir på jobbet. men men. Nu ska jag ta mig till köket och brygga kaffe. HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback