ALLA ♥ DAG

 
 
 
Alla hjärtans dag! Idag har jag och Jesper varit tillsammans i 5 år. Fem hela år. Tiden har gått fort. Dagen började med champagne frukost som jag hade fixat. Plus att jesper fick blomma och choklad sedan bjud jesper mig på lunch på stan där vi tillbringa några timmar. Sedan gick vi hem och jag lagade en god middag till oss. Sedan åkte Jesper och kolla på hockey och när han kom hem vart de mer bubbel och hallonpaj och även en liten låda åkte fram. I lådan låg vår förlovningsringar och väntade på att vi skulle trä på dom på våra fingrar. Så nu är vi förlovade efter ha varit tillsammans exakt 5 år så nu bör jag en silver ring med en briljant. ÄR SÅ LYCKLIG!
 
ÄLSKAR DIG JESPER! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback