hjälp medel till att slå mina mål

Min kamp fortsätter. Min kamp om bättre form och bort med onödiga kilon. Kommer skriva här på bloggen om mina resultat, min träning och även min kost. På min instagram kan ni följa bilder på min resa. Där det kommer både bilder på min mat träning och massa annat. 
 
Ser faktiskt fram imot detta och jag vill verkligen slå min mål. 
 
till hjälp använder jag appen lifesum där jag håller kolla på min mat och träning. Ser exakt hur mycket jag ska få i mig varje dag och även va jag förbrukar när jag tränar och har även koll på min vikt. Använder mig också av Nike+ , Har min Nike sportwatch gps så jag sedan kan lägga in på datan och även i mobilen och kan se hur jag har sprungit, tid och även kalorier jag förbrukat. Sedan tar jag hjälp av Nike training. en bra app för olika slags träningspass med massa bra träningar. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback