nya nike prylar

 
 
igår var jag på Heron och var och shoppade innen på XXL och Nike butiken. Inne på XXL hittade jag mina älskade Nike lunarglide 5 löparskor. har kollat på dessa så länge och har velat haft dom. Men nu hittar jag det innen på XXL för 999kr har kollat på andra ställen och de ville ha 1400kr. Inne på XXL hittade jag även en vit nike sport bh. Köpte en rosa för ett tag sen som nu har sett redan. När jag köpte den så var jag på jakt efter en vit också men fanns inte i min storlek då, Men nu hittade jag den i min storlek plus att den var betydligt billigare inne på XXL. fick bara betala 179kr på den. Andra ställen vill ha 299 kr. så det vart riktiga fynd. Men inte nog med detta fynd. Utan jag fynda inne på nike butiken. Hitta tränings handskar för endast 100 kr och sen vätskebält för 65kr. Har kollat efter bra vätskebält eftersom i somras lånade jag pappas men har velat haft nu eget. Men självklar ville jag ha nike men har inte hittat något bra. Men nu hittade jag både ett bra och superbilligt. 65 kr istället för 400 är ju bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback