v. 7 träning

Ska varje vecka visa vad jag har tränat.
 
Måndag
Löpning - 6,3 km
 
Tid - 45.25
7,12min/km
 
Blanda jogging med fartlek så jag gick en bit och sedan sprang allt jag hade men mesta dels vart det lugn löpning.
 
 
 
Tisdag
 
Styrka
tid varje övning - 60sek
vila mellan - 30sek
 
 
Kväll
Innan jag gick och la mig körde jag mina vanliga övningar som jag kör tre gåner i veckan.
 
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 
Onsdag
Löpning - 6,05 km 
 
Tid - 39.51 min
9.10 km/h
 
Torsdag
Innan jag gick till jobbet
 
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 
Vägning också på morgonen. 72,7kg minus 0,5 kg på en vecka. minsta minskningen men när man kollar bilder på mig så är det största förendringen tycker jag själv. Det är ju inte kg jag tänker på utan det är det man ser. totalt är det -8,5 kg på 6 veckor.
 
Söndag
 
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback