Firade mig igår.

igår firade vi mig eftersom jag fyller år på tisdag. Så mina föräldrar och min bror var här på middag. Bjud på tacos och fruksallad till efterrätt och till de en massa god bubbel. fick även sjukt fina presenter som jag hade önskat mig. 
 
i present fick jag en dammsugare, pilatesboll, 2 st powerband i olika motstånd och sedan en smoothie maskin en mix & go så kan kan göra smoothie och sedan ta med den direkt i bägaren. så praktiskt nu när jag drick smoothie varje dag. den förra jag gjorde i var i stor glaskanna och den var svår att diska och sen var man tvungen att hälla upp smoothien i glas eller bägare så det vart mycke disk. men man fick med två bägare till så man kan göra två åt gången och sedan ställa i kylskåpet så den var riktigt bra. dom andra presenterna var också mycket bra och passar mitt nyttiga år. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan du inte skriva vilka recept du gör på dina smoothies?
Behöver lite inspo :)

Svar: Förut var det naturel lätt yoghurt och sedan ta de frukter man vill ha i. Passar lika bra med färska och frysta. Jag gillar mest frysta bär som hallon, blåbär jag tycker smoothie blir godare av de kalla bären. Men nu det senaste tiden så använder jag mig av kvarg istället för yoghurt. Kvargen känner man sig mer mätt av och därför perfekt att ha till frukost och man håller sig mätt länge.
LouiseJohansson

2014-01-27 @ 01:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback