Nyttigare år

Detta år har jag startat med att vara lite nyttigare. Än så länge har jag inte ätit någon skräpmat, godis eller chips. Börjar varje dag med en kvarg smoothie som håller mig mätt länge och sedan äter mindre portioner till lunch och middag. Äter mycke grönt nu så det blir inte mycke pasta, potatis eller ris till maten. 

Startade den 2 januari och vägde in mig på 81.2 kg och väger sen nu mig varje vecka varje torsdag. Det är inte kilona jag tänker så mycket utan utan vill få bort mina extra kilon jag har och sen komma i bättre form. Så varje torsdag tar jag även en ny bild på min mage den som jag kör mycket med just nu. 

Start vikt - 81.2 kg
1 vecka - 77.3 kg -3.9 kg
2 veckor - 76.8 kg -4.4 kg
3 veckor - 75.3 kg -5.9 kg


Har är startbilen och sedan för varje vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback