v. 10

Måndag
 
Löpning - 6.3 km
 
Tid - 40.28 min
6.24min/km
 
 
Fettisdag
fettis dag då käkade jag mig min första semla för i år och den enda. hade det varit förra året så hade jag nog fått i mig några fler innan fettisdag.. vila från träning vart bara promenad fram och tillbaka till stan och sedan gick till jobbet. 
 

Onsdag
 
 
Löpning - 5 km
 
Tid - 32.04 min
6.24min/km
 
sedan dessa direkt när jag kom hem efter löprundan
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 
Torsdag
 
powerwalk i solen. gick fram och tillbaka till ica maxi och handlade då jag gick hem med två påsar i varje arm. ena med 2 kg kyckling och i den andra med ca samma vikt med böcker. kändes i armarna. passa på att gå och träna biceps samtidigt, en promenad på 6 km plus att jag hoppade upp och ner på en parkbänk och gjorde armhävningar imot. var helt slut av min promenad när jag kom hem. så jag somnade och sov 2 timmar.
 
 

Invägning - 70,2 kg totalt 11kg på 9 veckor.
 
Fredag
 
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 
Lördag
 
promenad ca 5 km med mamma
 
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 
Söndag
 
träning i sätra,
 
uppvärmning lite mer än 1 km.
 
5 x 50 m max fart
100m 80% av max 
 
lite släggkastning
 
styrka
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback