v. 11

 
 
Måndag
vaknade med världens träningsvärk
 
Tisdag
Denna morgon så vaknade jag ännu mer träningsvärk. men trots det tog jag min runda och det gick betydligt mycket bättre än va jag trodde det skulle göra. äntligen klarade jag den rundan under 40 min det tar sig. men bättre ska det bli. 
 
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 
Onsdag
Löpning - 6,05 km 
 
Tid - 39.51 min
6.18 min/km
 
 
kväll 
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 
 
Onsdag
Idag var rundan en plågan. Världens smärta av min baksida där jag har träningsvärk. Kunde knappt lyfta på benet var tvungen att gå och stretcha några gånger under rundan. Ändå sprang jag rundan bara 1 min långsammare än vad jag gjorde för en vecka sen när jag sprang denna runda. Men det kändes som att det gick mycket långsammare idag.
 
Löpning - 5,01 km 
 
Tid - 33.13 min
6.37 min/km
 
 
Fredag 
 
direkt när jag vaknade. 
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 
Sedan skulle jag pw men det gick inte så bra idag. Efter en stunds promenarande så när jag gick nerför i en backe så drog det till i min baksida. Har haft sån träningsvärk i baksidan och nu vart det inte samma smärta utan denna gjorde så ont men jag forsatte gå och då drog det till ännu mer. Kul en liten bristning så idag har jag levt på voltaren typ. hoppas att det känns bättre snart så jag kan ut och springa igen. blir lättare träning som inte anstränger låret och baksidan tills det känns bra igen. hoppas det inte dröjer allt förlänge.
 
Söndag
 
direkt när jag vaknade.
50 st Situps 
50 st Höftlyft
50 st Squats
 
Träning i sätra på eftermiddagen. 
 
30 min cykling på motionscykel i högt tempo 
balans/fotstyrka
lite släggkastning
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym1

Hej!
jag ser att du har kastat lägga eller gör det egentligen fortfarande. Skulle du kunna tipsa mig att var i Stockholm finns det idrottsplatser var man kan kasta nu i våren? Är så trött att kasta i SÄttrehallen för att det är så varmt och soligt ute också. Men vill inte gå och förstöra gräsplaner... Finns det nån grusplan eller någonting?
Tack! :)

2014-03-23 @ 14:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback